INAT kao takav i zašto je važan

Ne znam šta je vama Zeka doneo za Uskrs, ali mene je Snajka de Madre obradovala najlepšim poklonom – pobedila sam u konkursu INATItiti se mora!

inatitit se mora

Najpre neverica, a onda sreća, sreća, radost, uživancija… :))

Martinu Anđelković nisam poznavala, ali kao da sam je znala oduvek. Pratim je na Instagram-u, LinkedIn-u, Facebook-u… i čitam, gledam, učim!
Zapratila sam je na svim mrežama nakon što sam je slušala na konferenciji koju je organizovalo Udruženje Biznisnova, Women in IT.
Povezala sam se sa njenom pričom, možda baš zbog iskoraka iz novinarstva, jer upravo sam u tom tranzicionom periodu – koketiram sa novinarstvom, medijima, produkcijom; a želim da se pronađem u nečem novom.

I, eto, pružila mi se prilika da provedem sa njom jedan konferencijski dan!

Obećavam, da će jedan od narednih tekstova biti intervju baš sa njom i ona će vam ispričati svoju priču o tome kako se može kada se hoće.

Innovation Attitude Summit ili INAT Summit je konferencija koja, nama tako svojstven inat, želi da predstavi u drugom svetlu. Kao pokretačka snagu koja uz trud i rad može da preokrene naše priče i pokrene naše (profesionalne) živote.

Ove godine na INAT Summit-u je učestvovalo 30 govornika i oko 500 posetilaca, među kojima su IT stručnjaci, preduzetnici, menadžeri i studenti iz regiona, Evrope i Srbije, ali i ostatka sveta.

Dva govornika su na mene ostavila najjači utisak – Lazar Džamić i Lenja Faraguna!

Lazara Džamića (shame on me!) nisam imala priliku, do sada, da čujem uživo, ali njegova prezentacija mi je učvrstila osećanje da sam na dobrom putu. Ma gde da sam krenula!

18077107_256126148184330_9117967555960577211_o
Preuzeto sa INAT Summit FB stranice

Poenta je da proseka nema i da je talenat bez konteksta ništa. Što i naziv njegove prezentacije Success is a Chord and Melody sam po sebi govori.

Lazar nam je preporučio i dve knjige:
1. The End of Average – Todd Rose
2. Work Rules – Laszlo Bock

Nabavila sam ih obe u elektronskom izdanju, pa ako nekoga zanima neka mi piše. Sa zadovoljstvom ću ih proslediti dalje!

Sa druge strane, za Lenju Faragunu nisam ni čula (again, shame on me!), tako da je ona za mene OTKROVENJE!!! Toliko energije i preciznosti u jednoj prezentaciji odavno nisam čula i videla. Svako vaše potpitanje koje je moglo da se nametne je predvidela i na njega odgovorila ili ga razložno obesmislila.

Njen koncept MarCAREting mi je dao jedan potpuno nov ugao gledanja na odnos onoga što klijentima možete da ponudite čineći sebe boljima.

16806671_1423512361024738_2069554951721004643_n

Okolnosti nisu izgovor! – ovo je za mene misao dana i ideja vodilja koja se kroz ovaj moj blog stidljivo provlači. Možemo da sedimo i kukakmo, vičemo “nepravda” ili da se saberemo i počnemo da radimo nešto sa sobom i svojim životom. Svaka promena dolazi iznutra!

img_3320

Zahvalna sam Martini što me je odabrala da budem njeno društvo na konferenciji i pružila mi mogućnost da čujem ove sjajne ljude.

Sledeće godine se sigurno vidimo na INAT Summit-u, zainaćeni da primenimo mudrosti koje čujemo 😉

Leave a Reply

