Došlo je vreme da raspalim iskru ili Why I want to attend Spark.me 2017?

Postoje konferencije na koje idete, na koje želite da odete i na koje ŽEEEELITEEE da odete! Otprilike tako. E, te poslednje su one koje vam daju uvek više od očekivanog, pa za nijansu više i od ponuđenog. Nije konferencija skup predavanja, radionica i panel diskusija. Konferencija je skup sjajnih ljudi sa obe strane formalne raspodele, vatromet ideja i novih saznanja, te sjajnog druženja.

Razlog zbog kojeg pišem ovaj tekst je mogući odlazak na jednu od takvih konferencija. Reč je o Spark.me konferenciji koja se svake godine organizuje u Budvi, a ove godine se održava 29. i 30. maja. Nekoliko godina unazad pratim sve one ljude koji su se pojavljivali tamo, a mentalna zabeleška mi govori da je ovo konferencija koja određuje pozicije i definiše uloge u digitalnom svetu, ma čime da se bavite.

17553872_861646893990686_7566156043359999345_n

Ove godine ne moram da mislim o tome da li ću dobiti godišnji odmor u vreme održavanja Spark.me konferencije, jer sam rekla doviđenja stalnom zaposlenju i na neki način novinarskoj karijeri. Ali, poželela sam dobrodošlicu onoj iskri, nazvanoj frilens poslovanje, koja je dugo tinjala. Sada pokušavam i da je raspalim!

Kada se posvetite promeni karijere i posla koji ste prethodno obavljali, potrebno je da uradite nekoliko stvari:

  • da ste sigurni u odluku koju ste doneli
  • da ne žalite zbog odluke koju ste doneli
  • da volite to što trenutno radite
  • da učite svaki dan nešto novo
  • da strahujete, ali da se ne bojite

Sve su ovo preduslovi da se usavršavate. A, kada krenete po znanje, uzimajte ga na izvoru. Oni najsjajniji i najuspešniji uvek će sa radošću podeliti sa vama ono što znaju, jer su samo takvi ljudi svesni da se znanje deljenjem uvećava.

Želim da odem na izvor znanja i da čujem sjajne predavače, da se družim i da učvrstim saznanje da nisam sama u naporima da svet menjam počevši od sebe.

Ovo je samo deo blogerske ekipe sa prošlogodišnje Spark.me konferencije. Ovde su jer su to blogovi koje čitam, od njih učim i volela bih da mogu da kažem da sam i ja bila deo ambasadorske priče ove konferencije.

A, potreban mi je i domen 😉

 

 

Leave a Reply

