Kao da sam dobila Oskara

Bukvalno sam se tako osećala kada sam pročitala da me je Ivana koja stoji iza bloga Orbis Marketing nominovala za The Versatile Blogger Award.

The Versatile Blogger Award

Nisam se mnogo udubljivala u sve te blogerske značke, nagrade i titule koje nose, ali sam ih viđala na nekim od blogova, pa čak i domaćih. Ukoliko sve one funkcionišu kao i Versatile Blogger Award, onda je to sjajan način da se blogerska zajednica širi i upoznaje.

Zahvaljujem se na nominaciji, jer je zaista došla neočekivano. A, Orbis Marketingu se svakako uvek vraćam, jer mogu da pročitam korisne i primenjive stvari.

Pravila igre su sledeća:

  • Zahvalite se osobi koja vas je nominovala
  • Nominujte do 15 blogera (može manje, ali ne više) i obavestite ih o nominaciji
  • Napišite sedam činjenica o sebi
  • Objavite sliku nagrade u tekstu i ova pravila

Pa, da krenemo najpre sa činjenicama koje o meni niste znali… I odmah da napomenem, mislila sam da mi neće biti lako da izdvojim sedam, ali izgleda da je obrnuto.
Šta ću kad volim da pričam o sebi?! 😉

7 činjenica koje niste znali o meni:

Pitanje na koje nemam odgovor – odakle si?

Ovo je zaista najteže pitanje koje mi možete postaviti! Ne zato što imam krizu identiteta, već zato što imam potrebu da sve lepo objasnim. Ako izdvojim samo jedno mesto, imam osećaj da govorim neistinu.

Zašto je to tako?
Rođena sam u Splitu, a odrasla u jednom malom mestu u dalmatinskom zaleđu, Drnišu. Tamo sam živela do svoje 15-te godine.
Sticajem okolinosti, morali smo da se preselimo u Novi Sad. A, onda smo se porodično preselili u Sremske Karlovce.
Prošle godine me sticaj poslovnih okolnosti odveo u Sloveniju. U Ljubljani sam živela nešto manje od pola godine i potpuno se zaljubilja u ovaj grad i način života.

IMG_0163

Kada idem u Dalmaciju – idem kući!
Kada idem u Novi Sad (gde i danas živim) – idem kući!
Kada idem u Sremske Karlovce (gde živi moja porodica) – idem kući!
Kada idem u Ljubljanu (gde mi je ostalo pola duše) – idem kući!

I, kako sad da vam u prostoj rečenici odgovorim na pitanje odakle sam?!

Ne pitam šta košta!

Veliki sam zaljubljenik u balet. Kao svaka klinka i ja sam imala svoje prve baletske korake u lokalnom studiju i kod lokalne učiteljice, međutim, ispostavilo se da nemam ama baš nikakvog talenta, a ni fizičkih predispozicija da izrastem u balerinu.

No, ljubav je ostala! Danas, kada negde otputujem, obavezno je da pogledam i neku baletsku predstavu u tamošnjem pozorištu.

MOTO šta?!

Život u Ljubljani mi je doneo razna nova iskustva, nove ljude i prijateljstva za ceo život.
Ali, doneo mi je i strast prema moto trkama, tačnije prema MOTO GP-iju.

17425091_10211975469080058_6780730936064756371_n

Ranije sam pratila Formulu 1, ali je sve postalo toliko predvidivo da sam odustala od gledanja.
Imala sam otpor i prema MOTO GP-iju, ali je  moja ljubljanska cimerka, Ivana, insistirala na tome da odgledamo zajedno dokumentarac Hitting the Apex i to je bilo to. Kao svaka prava učiteljica, znala je da ću se nakon ovoga navući na moto trke.

Zamalo psiholog

Nisam umela da izaberem čime ću se baviti u životu. Ne zato što nisam znala čime bih se bavila, već što bi odluka za jedno značila isključenje nečeg drugoga. Možda nema smisla, ali to su za mene bile odluke koje je uglavnom donosio slučaj, pre nego zdrav razum.

Kada sam upisala fakultet to je bilo na “eci, peci, pec”, jer sam i na psihologiju i na filozofiju “upala” na budžet. Vodila sam se time da ću studirati ono gde me izrangiraju na budžet, ali ispostavilo se da je odluka morala da bude doneta drugom metodom. Odigrala sam svoje “eci, peci, pec…” i mali zec je postao diplomirani filozof.

Bez maramica ne gledam film

Ovo je razlog zbog kojeg ne gledam horore! Toliko se saživim sa pričom da svaki trenutak intenzivno proživljavam, što u slučaju horora nikako nije dobro za moje srce.

Kada sam prvi put gledala Velika očekivanja u jednom beogradskom bisokopu, po izlasku iz sale, moja prijateljica Anja je rekla: “Moraš da me brukaš?!”
A, ja sam sva uplakana i umrljavljena pokušavala da se nasmejem. Bukvalno sam ridala i jecala u sali.

Plačem na drame, ljubiće, hepiendove, tužne krajeve, ozbiljne filmove i bilo šta gde možeš da se saživi sa emocijom…

Ne kupujem knjige

Iju! Pa, niste valjda pomislili da ne čitam?!
Ne. Toliko čitam da su troškovi kupovine knjiga prevazilazili normalne okvire jednog kućnog budžeta. Onda sam nabavila Kindle i prestala da kupujem knjige.

Na radost mog muža, koji ne mora više da vuče posebnu torbu sa knjigama na letovanja, u svom čudu od tehnike uvek imam bar 200 naslova koji čekaju da budu pročitani.

Obožavam da kuvam

Koliko me mama izbacivala iz kuhinje, toliko je baka imala razumevanja za moju znatiželju i hvala joj do neba na tome. Danas sam odlična kuvarica koja se ne plaši da se uhvati u koštac sa onim namirnicama čije nazive jedva izgovaramo, jer u eksperimentisanju leži tajna napretka.

jo

Volim da kuvam kada imam vremena, kada mogu da se posvetim kuvanju i kada očekujem gomilu ljudi koja će tu hranu pojesti.
Međutim, postala sam specijalista za brzinske recepte. Ma, kakav Džejmi Oliver i njegovih 15 minuta – ne mogu ni da mi prismrde! 😉

Nominovani:

Ovo je teško i verovatno vas neće biti 15. Žao mi je što ne mogu da nominujem one sa Blogger platforme, jer bi vas onda bilo više. I fokus mi je na početnicima, onima kojima je afirmacija potrebna, te nekima koji su mi posebno dragi. Ovako…

So many wishes

Mamino vreme

Olivetti World

ZalogiCaja

Book as accessory

Overdrajv

Nova ja

Leaving the Theatre

Uspela sam da izdvojim osam blogova na WP platformi, što je jedan od uslova. Žao mi je što tu nisu neki drugi, koje rado čitam… ali, avaj!

VAŽNO!!!

Ne padam na fore nagrađivanja! Bilo da ih dodeljuje zajednica ili neko drugi, ali sam u ovome prepoznala mogućnost da se povežemo i bolje upoznamo. Zato ste tu!
Nemate nikakvu obavezu da nastavljate ovu priču, ali lepo je znati da vas neko čita.

Do sledećeg čitanja ♥

 

 

 

 

6 comments

  1. Drago mi je što smo se bolje upoznale ❤ Upravo je u tome i ljepota ovih blogerskih nagrada..nema pobjednika niti natjecanja. Svi su jednako dobri, svatko na svoj način, a nagrade su tu da se malo bolje upoznamo i otkrijemo da netko prati naš rad.

    Liked by 1 person

  2. Ne padam ni sama na fore nagrađivanja, ali sam jednom nagradila dvoje čitalaca blga na blogspot platformi – svoje, jer nisam sa sigurnošću mogla da utvrdim ko je od njih milioniti. Dakle, ponekad treba “pasti” 😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

